قسمتهای آخر سریال “بگم‌بگم” نزدیک است!

سايت اصولگراي صراط‌نيوز نوشت: ظاهرا سریال ترسناک “بگم بگم” به قسمتهای پایانی خود رسیده است.

اوج هیجان در قسمتهای آخر این مجموعه که کارگردانی آنرا محمود احمدی‌نژاد برعهده داشته و تهیه کنندگی اش توسط اطرافیان وی صورت گرفته برای ملت ایران به نمایش در آمده است.
خسرو یعقوبی – پرده اول این سریال در ۱۳ خرداد ۱۳۸۸ و در لوکیشن سازمان صدا و سیما استودیوی مناظرات انتخاباتی کلید خورد. نقش اول بر عهده محمود احمدی‌نژاد بوده و وی با ارائه مدارک و اسنادی در مقابل چشم میلیون‌ها بیننده اعلام کرد که قصد دارد افشاگری کند. از فرزندان هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری سخن به میان آورد و تصویر مدارک تحصیلی زهرا رهنورد را برای ثانیه‌هايي کوتاه به نمایش در آورد و بگم بگم های معروف خود را در اواسط مناظره با رقیبش کلید زد.

اما قسمتهای میانی این سریال نیز همچون دیگر سریال های تولید شده در داخل فراز و نشیب های متعددی داشت. در واقع افرادی که برخی قسمتهای آنرا ندیده اند چیزی را از دست ندادند چرا که خط قرمز تعیین کردن و بگم بگم های معروف مي‌رفت که به روندی تکراری در اکثر قسمتهای سریال تبدیل شود تا اینکه روز یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ و در جلسه استیضاح یکی از وزرای دولت دهم ، سناریوی این فیلم وارد مرحله تازه ای شد. احمدی‌نژاد -همان نویسنده و کارگردان مجموعه بگم بگم – اینبار نه در رسانه ملی و نه در نشست خبری و یا حاشیه افتتاح پروژه هایش بلکه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بگم بگم جدیدی را به راه انداخت اما غافل از اینکه طرف دیگر ماجرا نه میرحسین موسوی است و نه هاشمی رفسنجانی.

درست در لحظاتی که این سناریو به اوج خود رسیده بود رئیس‌جمهور خطاب به نمایندگان از در دست داشتن فیلمی سخن به میان مي‌آورد که پشت پرده اختلاف‌ها و درگیری‌ها مي‌داند و خانواده لاریجانی را یک طرف ماجرا قرار مي‌دهد اما نمایندگان مردم در مجلس و در راس آنها علی لاریجانی در ژستی غیرقابل پیش بینی از احمدی‌نژاد مي‌خواهند تا فیلم خود را از طریق مانیتورهای مجلس به نمایش عمومی در بیاورد و یک بار برای همیشه ماجرای بگم بگم های بلا تکلیف را شفاف کند.
فیلم به نمایش در مي‌آید و به تبع آن واکنش های تند و متعددی از سوی حاضران در مجلس نشان داده مي‌شود اما این پایان ماجرا نیست.

ظاهرا پس از آنکه لاریجانی به مقام دفاع از خود بر آمده و با الفاظی اختصاصی رئیس‌جمهور را به دلیل زیر پا گذاشتن شئونات اخلاقی و تهدیدهایش خطاب قرار مي‌دهد ماجرا منجر به خروج قهر آمیز احمدی‌نژاد از مجلس منجر شده و از گوشه و کنار شنیده مي‌شود قرار است فیلمهای جدیدی از برخی فسادهای پشت پرده توسط وی به نمایش در بیاید.

اما نکته ای که باید آنرا به فال نیک گرفت تغییر فیلنامه این سریال در بخش های پایانی آن است. جایی که احمدی‌نژاد و اطرافیانش تصور مي‌کردند مي‌توانند با “بگم بگم” های همیشگی خود اذهان عمومی را مشوش کرده و سران را در خوف رجا قرار دهند، اقدام غیر قابل پیش بینی لاریجانی و همراهی نمایندگان، محتوای سریال تغییر کرده و از “بگم بگم” به “بگو بگو” تغییر پیدا کرد.
اینک باید در ماه های پایانی دولت دهم که به سرازیری انتخابات ریاست جمهوری مي‌رسد منتظر ماند و به تماشا نشست که آیا مردم نویسندگی و اجرای احمدی‌نژاد برای بگم بگم‌ها را مي‌پسندند، یا تقابل و ایستادگی دیگر مسئولین برای بگو بگو‌ها را ؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *