قیمت اجاره ماشین‌ عروس

قیمت اجاره ماشین عروس در کرج قیمت اجاره ماشین عروس قدیمی قیمت اجاره ماشین عروس در مشهد قیمت اجاره ماشین عروس قيمت اجاره ماشين عروس در تهران قيمت اجاره ماشين
عالم اقتصاد – رییس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران گفت: نرخ مصوب اجاره ماشین‌های عروسی معمولی مثل پژو، پراید و انواع آن برای ساعت اول ۷۷۰۰ تومان و برای ساعت‌های بعد ۶۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

سید حسن هاشمی تیرآبادی اظهار کرد: اجاره ماشین‌های عروسی، نرخ‌های متفاوتی دارد و برای ماشین‌هایی که حالت تشریفاتی دارند نرخی مصوب نشده و میزان کرایه توافقی است.

قیمت اجاره ماشین عروس

قیمت اجاره ماشین عروس در کرج قیمت اجاره ماشین عروس قدیمی قیمت اجاره ماشین عروس در مشهد قیمت اجاره ماشین عروس قیمت اجاره ماشین عروس در تهران قیمت اجاره ماشینوی با بیان اینکه به طور کلی نرخ‌ها در این صنف متفاوت هستند، گفت: به عنوان مثال برخی از موسسات برای اشخاصی که نیازمند هستند بعضا رایگان یا با کرایه بسیار پایین ماشین را اجاره می‌دهند.

رییس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران بیان کرد: برای ماشین‌های عتیقه قدیمی معمولا نرخ‌ها توافقی است و رقمی به عنوان کرایه به صورت توافقی تعیین می‌شود.

هاشمی اظهار کرد: نکته مهم این است که نرخ‌ها معمولا برای مسافت تا ۵۰ کیلومتر از تهران در نظر گرفته می‌شود و برای مسافت بیش از ۵۰ کیلومتر، تعرفه متفاوت است؛ به عنوان مثال ماشینی که برای جاده چالوس یا شهرهای دیگر اجاره می‌شود تعرفه دیگری دارد.

به گفته وی جدیدا از پیکان‌های قدیمی و مدل پایین برای ماشین عروس استفاده می‌شود البته سقف پیکان را برمی‌دارند و تزئینات زیبایی روی آن انجام و به عنوان ماشین‌ عروس اجاره می‌دهند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.