کدام بانک ها وام ۱۰۰ میلیونی مشاغل خانگی می دهند

اشتغال حقوق دستمزد کار شغل بیکاری
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تاکید بر اینکه توانمندی افراد در فرایند اعطای تسهیلات موثر است، حداقل تسهیلات اعطایی صندوق به مشاغل خانگی و روستایی را ۵ میلیون تومان و حداکثر تسهیلات را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از اعطای تسهیلات ویژه به مشاغل خانگی و روستایی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد.

اصغر نورالله ‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تسهیلاتی که صندوق ارائه می‌کند بر مبنای نیازسنجی و شناسایی ظرفیتها و توانمندی‌هاست و اعتقاد نداریم که متقاضیان حتما باید به صندوق مراجعه داشته باشند.

وی از اجرای طرح تکاپو در هفت استان کشور خبر داد و گفت: این طرح با همکاری و مشارکت ” یونیدو ” به اجرا در آمده و بر اساس آن پتانسیل‌ها و ظرفیتهای هفت استان کشور را شناسایی کرده‌ایم. به عنوان نمونه استان کردستان دارای مزیت آی تی و سمنان مزیت گردشگری است که تلاش کردیم با شناسایی ظرفیتها و قابلیتهای هر استان و انطباق آن با مدلی که طراحی کرده‌ایم این مناطق را به سمت اشتغالزایی سوق دهیم و تسهیلات خود را در این بخش متمرکز کنیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تاکید بر اینکه توانمندی افراد در فرایند اعطای تسهیلات موثر است، حداقل تسهیلات اعطایی صندوق به مشاغل خانگی و روستایی را ۵ میلیون تومان و حداکثر تسهیلات را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

نورالله زاده همچنین بر لزوم شناسایی مزیتهای رقابتی روستایی تاکید کرد و گفت: به دنبال سرمایه‌گذاری‌های مبتنی بر توسعه محلی و منطقه‌ای هستیم تا ظرفیتهای اشتغال در روستاها را شناسایی کنیم و اعتقاد ما بر این است که روستاها قابلیت تولید دارند و بر خلاف آنچه که از محیط‌های روستایی تصور می‌شود در روستاها بازارهای گسترده‌تری وجود دارد.

وی درعین حال مهمترین مشکل تولید در  ایران را ایجاد بازار فروش مناسب دانست و افزود: بیشترین ارزش افزوده در تمام مراحل تولید از تهیه مواد اولیه، طراحی، تولید تا فروش را همواره در بخش فروش کالا و محصولات شاهد هستیم و اگر بتوانیم موسساتی را که صرفاً کار مشاوره، بازاریابی و فروش را انجام می‌دهند شناسایی و ساماندهی کنیم، به تولیدات حاصل از کسب و کارهای خرد و کوچک و خانگی کمک کرده‌ایم.

به اعتقاد مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تعامل با خیرین بازار و اتحادیه‌های صنفی، موجب تقویت بنیه مالی موسسات خیریه و فراهم کردن زمینه فروش محصولات اصناف می‌شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.