انتشار نقشه منزل سردار سلیمانی در گوگل‌، 13500میلیارد تومان در جیب دولت ،خاطره ای از خواستگاری رئیس مجلس

همه ما قاسم سلیمانی هستیم، اخراج من از VOA زیر سر کیهان است! ، همسر کروبی مشاور کلاهبردار را کله پا کرد و… از مهمترین اخبار ویژه روزنامه های امروز شنبه 14 آبان ماه 1390 است.

به گزارش دانش روز به نقل از مهر روزنامه های کشور در صفحات خود به برخی اخبار، مصاحبه ها و مطالب ویژه ای اشاره کرده اند که مرور آنها می‌تواند برای مخاطبان جذابیت داشته باشد:

گوگل نقشه منزل سردار سلیمانی‌ را منتشر کرد.

روزنامه وطن امروز نوشت : همزمان با ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر ترور برخی مسؤولان ایرانی، سایت گوگل دست به اقدام شیطنت‌آمیزی زد. براساس این گزارش پس از اینکه جمعی از نمایندگان کنگره آمریکا پیشنهاد طرح ترور مسؤولان سپاه قدس را دادند، سایت گوگل اقدام به انتشار نقشه منزل سردار سلیمانی کرد. ویکی پدیا مدعی شده است نقشه منزل این سردار سپاه را در اختیار دارد و به راحتی آن را در دسترس مخاطبان اینترنت قرار داده است.

همه ما قاسم سلیمانی هستیم

به گزارش اعتماد در حالی که طی هفته‌های گذشته و پس از طرح اتهام ترور سفیر عربستان سعودی در آمریکا نیروی قدس سپاه پاسداران مورد حملات شدید رسانه‌های غربی قرار گرفته و نام فرمانده آن قاسم سلیمانی بر سر زبان‌ها افتاده است، در شبکه‌های مجازی صفحه‌یی به نام «ما همه قاسم سلیمانی هستیم» راه‌اندازی شده است که در آن تصاویر و مطالبی در حمایت از وی نشر می‌یابد.

13500میلیارد تومان بودجه عمرانی در جیب دولت ماند

به گزارش روزنامه قدس شنیده ها حاکی است طی 11 ماهه سال 89 بیش از 13 هزار و 500 میلیارد تومان از بودجه عمرانی دولت بدون استفاده مانده است . گزارش عملکرد مالی 11 ماهه دولت در سال 89 همجنین نشان می دهد ، طی این مدت بیش از 46/5 درصد از بودجه عمرانی دولت محقق نشده است .

سازگارا: اخراج من از VOAزیر سر کیهان است!

روزنامه کیهان نوشت : محسن سازگارا که خود سوژه همیشگی کیهان بوده، ضمن اعتراض به صدای آمریکا گفت: هرکس در صدای آمریکا موضع سختی علیه جمهوری اسلامی می گیرد، اخراج می شود. اول کیهان می نویسد و بعد صدای آمریکا اخراج می کند. این همکار اخراجی VOAمی گوید: علت نارضایتی مدیران رده بالای صدای آمریکا از من، اظهارات غیرمنطقی من نبوده بلکه هرکس در این شبکه علیه جمهوری اسلامی موضع سفت و مخالفی داشته، اخراج شده است.

همسر کروبی مشاور کلاهبردار را کله پا کرد

کیهان در خبر دیگری آورده : ‌رسوایی های پی درپی سردبیر متواری روزنامه آفتاب یزد باعث شد تا همسر مهدی کروبی اعلام کند نامبرده از اول آبان ماه جاری دیگر مشاور کروبی نیست. «جرس» در این باره بدون اشاره به نام مجتبی واحدی نوشت «به گزارش منابع خبری از تهران، مهدی کروبی از اول آبان سخنگویی در خارج کشور ندارد و مواضع او منحصراً توسط خانواده منتشر می شود.»

انشای بودجه بدون امضای احمدی‌نژاد

روزنامه اعتماد بااشاره به جدیدترین ساختار شکنی در بودجه نویسی ، نوشت : امسال برخلاف سال‌های پیش بخشنامه بودجه را رییس‌جمهور ابلاغ نکرد بلکه بخشنامه بودجه 91 با امضای معاون وی و ضوابط مالی ناظر بر بودجه هم با امضای ممبینی، معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی رییس‌جمهور ابلاغ شد. هر چند برخی ناظران از بدعت‌گذاری دولت در نحوه تهیه و تدوین و ابلاغ بودجه انتقاد می‌کنند اما در مقابل برخی دیگر این اقدام دولت را نوعی دست به دست شدن اختیارات می‌دانند.

خاطره ای از خواستگاری رئیس مجلس

روزنامه اعتماد نوشت : پس از مزاح هفته پیش مطهری و لاریجانی در صحن علنی مجلس و «ناخلف» خواندن رییس مجلس از سوی برادر همسرش، علی مطهری با ارسال یادداشتی به خبرآنلاین گفته آقای دکتر علی لاریجانی با اخلاق نیکویی که دارند همواره یک داماد محبوب و مطلوب برای خانواده ما بوده اند و آن جمله صرفا یک مزاح سیاسی بود. وی در ادامه این یادداشت به ذکر خاطره خواستگاری لاریجانی از خواهرش می‌پردازد و می‌نویسد: «به یاد دارم وقتی که آقای لاریجانی برای خواستگاری به منزل ما آمد، شهید مطهری که معمولا درباره موارد قبلی اینطور اظهارنظر می‌کرد که «آدم عمیقی نیست»، پس از اولین جلسه ملاقات، شخصیت او را با آنکه 21 سال بیشتر نداشت، پسندید.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *