باخت شش بر صفر به ایران فراموش شدنی نیست

مي‌خواهيم ثابت كنيم تيم بهتري هستيم
سرمربي تيم ملي فوتبال بحرين گفت: باخت شش بر صفر به هيچ وجه فراموش شدني نيست و من به بازيکنانم گفته‌ام که وقتي روز جمعه مقابل ايران به ميدان مي روند، آن نتيجه را به ياد داشته باشند.

به گزارش ايسنا و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، پيتر تيلور در کنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار با ايران به خبرنگاران گفت: در هر شغلي شما روزهاي بد هم داريد حتي شما هم در شغلتان چنين روزهايي داشته‌ايد اما بايد به زندگي برگرديد. سال 1978 زماني که من بازيکن تاتنهام بودم شش بر صفر به ليورپول باختيم، اما يک ماه بعد يک بر صفر آنها را شکست داديم.

وي همچنين در پاسخ سوال يکي از خبرنگاران درباره ديدار روز جمعه با ايران گفت: ما مي دانيم که ايران بهترين تيم اين گروه و بخت اول صعود است. ما در ديدار رفت آنگونه که انتظار داشتيم ظاهر نشديم. ضمن اينکه اخراج بازيکن ما در دقيقه اول، کار ما را سخت کرد. اکنون در بازي برگشت مي خواهيم ثابت کنيم که تيم بهتري نسبت به ماه گذشته که همه ما را ديدند، هستيم.

تيلور افزود: در رده بندي فيفا ايران بالاتر از ما قرار دارد و کسي نمي تواند بگويد که بحرين در مقايسه با ايران شانس بيشتري براي صعود دارد، اما ما بايد براي صعود حداقل دو ديدار از سه بازي باقيمانده را با پيروزي پشت سر بگذاريم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *