سنگین ترین شکست بارسلونا و رئال مادرید در آلمان

سنگین ترین شکست بارسلونا و رئال مادرید در مقابل بایرن مونیخ و دورتمند رقم خورد تا علاوه بر قدرت نمایی فوتبال آلمان در مقابل فوتبال اسپانیا به فاصله یک روز دو مدعی پرطرفدار قهرمانی چمپیونزلیگ در آستانه حذف قرار گیرند.

شکست باور نکردنی بارسلون در مقابل بایرن مونیخ

بایرن در دور رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ چنان درسی به بارسلونا داد که تقریبا تمام بازیکنان بارسا در پایان بازی اعلام کردند رسیدن به فینال برای آنها تقریبا غیرممکن شده است.

دنیای اقتصاد – خسرو یعقوبی : بایرن در حضور بیش از ۶۸ هزار تماشاگر ورزشگاه آلیانس آره نا بارسلونا را با نتیجه تحقیرآمیز ۴ بر صفر شکست داد تا شاگردان تیتو ویلانووا امیدی برای رسیدن به فینال نداشته باشند. لیونل مسی که به گفته خودش برای این بازی ۱۰۰ درصد آماده نبود تقریبا هیچ کاری برای تیمش انجام نداد تا بارسا سنگین ترین شکست خود در لیگ قهرمانان را از سال ۱۹۹۷ تا به حال متحمل شود.

خوردی رورا در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: باید به بایرن تبریک گفت، آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند و بهتر از ما بودند. آنها تیم کاملا فیزیکی هستند، می دانیم اکنون در شرایط بسیار سختی قرار گرفته ایم اما به عنوان تیمی در سطح بارسلونا باید تمام تلاش خود را در بازی برگشت انجام دهیم برای کسب پیروزی تلاش کنیم.

دورتموند با گل‌های لواندوفسکی رئال مادرید را در هم کوبید

تیم فوتبال دورتموند در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان با درخشش مهاجم لهستانی خود روبرت لواندوفسکی رئال مادرید را تحقیر کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.